Menu

26 lipca 2015

Facelle - płyn do higieny intymnej

Facelle - płyn do higieny intymnej
Wielofunkcyjne kosmetyki to dobra rzecz przy słabych funduszach, i nie zajmują całej łazienki. Takie coś jest przydatne szczególnie przy wyjazdach, albo gdy najdzie czas mieszkania z kimś.



Opakowanie: Poręczna, 300ml tubka. Koszt to 6,99zł, na promocji kupiłam za 3,99zł. Dostępny tylko w Rossman, bo produkt firmowy. Matowa, nieprzeźroczysta butelka, nie widać ile kosmetyku zostało. Dobre otwarcie z małym otworem, nie wylewa się za dużo. Naklejki nie odklejają się pod wpływem wilgoci.


Działanie: Włosy - Dobry do codziennego użytku. Dobrze myje i nie podrażnia, nie dostałam po nim łupieżu, ani nie zaobserwowałam większego wypadania. Nie wiem jak zmywa oleje bo jeszcze nie testowałam.


Ciało - Używałam gdy spaliłam się w słonku. Nie wysuszał, nie podrażniał, nie powodował obłażenia ze skóry. Polecam na wakacjach.

Twarz - Gdy leczyłam twarz u kosmetyczki i złuszczał mi się martwy naskórek, ten produkt powodował podrażnienie i zaczerwienienie gorsze policzków. Teraz nic specjalnego nie robił, nie podrażniał, ani nie oczyszczał z wągrów ani krostek, taki O przeciętniak. Ani zły, ani dobry.

Higiena intymna - mam czasem problemy z podrażnieniem, ten środek złagodził i zlikwidował go.

Pomimo wielofunkcyjności ma wredną wadę - zapach, żadna przyjemność, jednak działanie i cena to rekompensuje.

Co obiecuje producent?: Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej. Nie zawiera mydła. Opracowany specjalnie do codziennego mycia i pielęgnacji strefy, intymnej, optymalnie dostosowany do jej pH. Płyn nadaje się się również do delikatnego mycia całego ciała.


Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Glycierin, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sorbitol, Urea, Propylene Glycol, Allantoin, C12-15 Alkyl Lactate, Parfum, Serine, Sodium Lactate, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Ethoxydiglycol, Bisabolol, Potassium Sorbate

PLUSY:
+ Cena,
+ Wielofunkcyjność,
+ Nie brudzi,
+ Opakowanie.

MINUSY:
- Zapach.

Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupię ponownie?: wypróbuje inne wersje, z ciekawości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.